Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre - 12-14 dec - Premiäröppet - Skidtestarhelg - OCH World Cup ...hmmm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1050423" data-attributes="member: 34110"><p>Om dom skär ner på resurserna för oss vanliga dödliga på samma sätt som dom gjorde för några år sedan när enbart damerna var där på skidtestarhelgen så kommer jag att koka över.</p><p></p><p>Jag tycker det är förjävligt att man bokar och betalar boende och liftkort mot utlovade vm8, vm6 och skidtestarhelg bara för att köra 100mil enkel väg och komma upp till en överfylld vm6a och en en massa liftköer.</p><p></p><p>Jag försöker tänka "glaset halvfullt" men lägger tid och pengar på att få åka själv, inte stå och titta på WC-åkarna, och/eller respektlöst skuffas åt sidan av skistar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1050423, member: 34110"] Om dom skär ner på resurserna för oss vanliga dödliga på samma sätt som dom gjorde för några år sedan när enbart damerna var där på skidtestarhelgen så kommer jag att koka över. Jag tycker det är förjävligt att man bokar och betalar boende och liftkort mot utlovade vm8, vm6 och skidtestarhelg bara för att köra 100mil enkel väg och komma upp till en överfylld vm6a och en en massa liftköer. Jag försöker tänka "glaset halvfullt" men lägger tid och pengar på att få åka själv, inte stå och titta på WC-åkarna, och/eller respektlöst skuffas åt sidan av skistar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre - 12-14 dec - Premiäröppet - Skidtestarhelg - OCH World Cup ...hmmm
Tillbaka
Topp