Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre - 12-14 dec - Premiäröppet - Skidtestarhelg - OCH World Cup ...hmmm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1050450" data-attributes="member: 13390"><p>1. Vi är inte Freerides testpatrull. </p><p>2. Det var inte bara i Åre vi provade grejer. </p><p>3. Det var inte bara Gästrappet som var öppet. </p><p>4. Så jävla illa var det inte ens i Gästrappets brant, förutom några parodiskt hårda timmar nån kall kväll då. </p><p>5. Jag skulle inte kalla en 115mm bred allroundskida för "offpistskida", men vill du använda referensramar från 2004 istället för 2014 är det iofs fritt fram. Jag kan tycka att det är relevant att testa tilltänkta varje-dag-skidor även när det är hårt. </p><p>6. Din dammiga kommentar är lika förutsägbar som vår fetedisclaimer förra året var stor. (Och det säger alltså en hel del)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1050450, member: 13390"] 1. Vi är inte Freerides testpatrull. 2. Det var inte bara i Åre vi provade grejer. 3. Det var inte bara Gästrappet som var öppet. 4. Så jävla illa var det inte ens i Gästrappets brant, förutom några parodiskt hårda timmar nån kall kväll då. 5. Jag skulle inte kalla en 115mm bred allroundskida för "offpistskida", men vill du använda referensramar från 2004 istället för 2014 är det iofs fritt fram. Jag kan tycka att det är relevant att testa tilltänkta varje-dag-skidor även när det är hårt. 6. Din dammiga kommentar är lika förutsägbar som vår fetedisclaimer förra året var stor. (Och det säger alltså en hel del) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre - 12-14 dec - Premiäröppet - Skidtestarhelg - OCH World Cup ...hmmm
Tillbaka
Topp