Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre - 12-14 dec - Premiäröppet - Skidtestarhelg - OCH World Cup ...hmmm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1050742" data-attributes="member: 77701"><p>Instämmer. Tyckte inte WC störde alls – hade det inte varit tävlingar hade Störtloppet troligen sett ut som i fjol istället (nedre delen pistad, branten i början = högar av kanonsnö) och det hade ju inte gjort någon större skillnad. Den enda möjliga negativa effekten jag kan tänka mig är att om det inte hade varit tävlingar kanske de hade hunnit snölägga och pista den nedre delen av Lundsrappet, vilket hade varit trevligt.. men nu fick vi ju backarna vid VM6 istället, och de var riktigt bra imo, med undantag för dödskakorna strax efter att Snobbrännan och Stjärnbacken delas i två. :D Plus att det ju spred ut folk lite.</p><p></p><p>(Dock tycker jag att Skistar gott kan skänka en spänn per åk i ALLA liftar till Musikhjälpen istället för bara åken i åttan.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1050742, member: 77701"] Instämmer. Tyckte inte WC störde alls – hade det inte varit tävlingar hade Störtloppet troligen sett ut som i fjol istället (nedre delen pistad, branten i början = högar av kanonsnö) och det hade ju inte gjort någon större skillnad. Den enda möjliga negativa effekten jag kan tänka mig är att om det inte hade varit tävlingar kanske de hade hunnit snölägga och pista den nedre delen av Lundsrappet, vilket hade varit trevligt.. men nu fick vi ju backarna vid VM6 istället, och de var riktigt bra imo, med undantag för dödskakorna strax efter att Snobbrännan och Stjärnbacken delas i två. :D Plus att det ju spred ut folk lite. (Dock tycker jag att Skistar gott kan skänka en spänn per åk i ALLA liftar till Musikhjälpen istället för bara åken i åttan.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre - 12-14 dec - Premiäröppet - Skidtestarhelg - OCH World Cup ...hmmm
Tillbaka
Topp