Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åre Ab-tvåhundra Jävla Spänn??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SKUMberg" data-source="post: 19114" data-attributes="member: 14591"><p>Jag håller med en del av de sakargument som tagits upp av Banditen och Patrik och självklart förstår jag att ett företag måste tjäna pengar och att valet att punga ut med pengarna gör man ju själv, det finns ju billigare alternativ. Jag är också taksam för allt arbete med att "skyffla runt snön på berget" och givetvis så är det bra av Å.R.E att visa framfötterna genom att anordna liknande event..men, stor del av min ilska beror på att det skiljer så lite till det ordinarie liftkortspriset med tanke på de få liftarna som var öppna, den andra stora delen av min ilska beror på att det finns så många på högre ort som verkligen inte bryr sig ett skit om deras anställda.. personalvård finns inte ens på topp hundra-listan inom vissa delar av Å.R.E AB..</p><p></p><p>Patrik>> Tror nog att det är fler stolliga stockholmare som går direkt ner på byn och tjackar en seger-mössa än du verkar tro...Kan inte hålla med om att det är värdelöst att sponsra sveriges hetaste skidort med kläder..att bojkotta låter som ett resolut förslag men det funkar inte riktigt för de som vill vara på skutan, jag ÄR en av dessa</p><p>Jag vill bara att för- och sensäsongen vore rabatterade för oss årligt återkommande bartömningsgäster som verkligen vill ha events och musik i backen.. Nästa år hikar jag nog upp, direkt från busta.. lagomt på lyset för att slänga sig ut i parkens alla livsfarligt stora hopp..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SKUMberg, post: 19114, member: 14591"] Jag håller med en del av de sakargument som tagits upp av Banditen och Patrik och självklart förstår jag att ett företag måste tjäna pengar och att valet att punga ut med pengarna gör man ju själv, det finns ju billigare alternativ. Jag är också taksam för allt arbete med att "skyffla runt snön på berget" och givetvis så är det bra av Å.R.E att visa framfötterna genom att anordna liknande event..men, stor del av min ilska beror på att det skiljer så lite till det ordinarie liftkortspriset med tanke på de få liftarna som var öppna, den andra stora delen av min ilska beror på att det finns så många på högre ort som verkligen inte bryr sig ett skit om deras anställda.. personalvård finns inte ens på topp hundra-listan inom vissa delar av Å.R.E AB.. Patrik>> Tror nog att det är fler stolliga stockholmare som går direkt ner på byn och tjackar en seger-mössa än du verkar tro...Kan inte hålla med om att det är värdelöst att sponsra sveriges hetaste skidort med kläder..att bojkotta låter som ett resolut förslag men det funkar inte riktigt för de som vill vara på skutan, jag ÄR en av dessa Jag vill bara att för- och sensäsongen vore rabatterade för oss årligt återkommande bartömningsgäster som verkligen vill ha events och musik i backen.. Nästa år hikar jag nog upp, direkt från busta.. lagomt på lyset för att slänga sig ut i parkens alla livsfarligt stora hopp.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åre Ab-tvåhundra Jävla Spänn??
Tillbaka
Topp