Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åre Ab-tvåhundra Jävla Spänn??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_Sundberg" data-source="post: 19123" data-attributes="member: 15208"><p>Jag kan nog påstå att den redan är död...</p><p></p><p>Till gula_gubben: Jag håller med dig. Undertecknad är född och uppväxt i den stora smältdegen men efter tre år i Norrland så får man perspektiv på saker och ting. Nöjd och glad kan man skratta åt alla som åker lagg utan mössa, iförd sin Canada Goosejacka och med den senaste hetaste utrustningen från Alpingaraget (som för övrigt är en grym butik) under fötterna. Dock tror jag inte att dessa människor påverkas nämnvärt av liftvakterna i Åre utan snarare utav Jon, Sverre, Kaj och kanske även Anja och Pillan.</p><p></p><p>Nu är det dags att släppa denna fråga och ge oss av mot nya äventyr. Hatten av gula_gubben. Tack för en skön debatt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_Sundberg, post: 19123, member: 15208"] Jag kan nog påstå att den redan är död... Till gula_gubben: Jag håller med dig. Undertecknad är född och uppväxt i den stora smältdegen men efter tre år i Norrland så får man perspektiv på saker och ting. Nöjd och glad kan man skratta åt alla som åker lagg utan mössa, iförd sin Canada Goosejacka och med den senaste hetaste utrustningen från Alpingaraget (som för övrigt är en grym butik) under fötterna. Dock tror jag inte att dessa människor påverkas nämnvärt av liftvakterna i Åre utan snarare utav Jon, Sverre, Kaj och kanske även Anja och Pillan. Nu är det dags att släppa denna fråga och ge oss av mot nya äventyr. Hatten av gula_gubben. Tack för en skön debatt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Åre Ab-tvåhundra Jävla Spänn??
Tillbaka
Topp