Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre är 10x bättre än alperna....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 1841" data-attributes="member: 10565"><p>Lasse-lasse-liten. Det är hedervärt med skidåkare som fortfarande tror att alla snowboardåkare är 14-åriga skitungar som spottar på dig i liften. Om du får ett gladare liv av din trångsynthet är det helt OK, men jag hoppas att det finns klarsyntare människor på detta forum som förstår att alla som åker utför delar på samma intresse för natur, fart....dvs allt som gör utförsåkning till det det är. Det finns skitungar på skidor, skoter, blades OCH såklart även bland snowboardåkare. Jag är bara så trött på den här "jävla haschplankeåkare"-mentaliteten hos vissa skidåkare, speciellt hos de som är 30+. Tack för ordet. Skärp dig Lasse.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 1841, member: 10565"] Lasse-lasse-liten. Det är hedervärt med skidåkare som fortfarande tror att alla snowboardåkare är 14-åriga skitungar som spottar på dig i liften. Om du får ett gladare liv av din trångsynthet är det helt OK, men jag hoppas att det finns klarsyntare människor på detta forum som förstår att alla som åker utför delar på samma intresse för natur, fart....dvs allt som gör utförsåkning till det det är. Det finns skitungar på skidor, skoter, blades OCH såklart även bland snowboardåkare. Jag är bara så trött på den här "jävla haschplankeåkare"-mentaliteten hos vissa skidåkare, speciellt hos de som är 30+. Tack för ordet. Skärp dig Lasse. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre är 10x bättre än alperna....
Tillbaka
Topp