Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre är 10x bättre än alperna....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Julia Engström" data-source="post: 1853"><p>Hörru Lasse...</p><p>Jag är i princip född i backen och åker således både skidor, snb och telisar. Och den här attityden som råder - dvs hatet mellan skid- och brädåkare håller inte. Jag ser mig själv som snb-åkare eftersom det är min bräda jag har roligast på. Men jag gillar mina skidor också. Och det är löjligt att hålla på som du och många andra gör.</p><p>Proffesionella skid- och brädåkare har begravt stridsyxan för länge sedan - gör det du också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Julia Engström, post: 1853"] Hörru Lasse... Jag är i princip född i backen och åker således både skidor, snb och telisar. Och den här attityden som råder - dvs hatet mellan skid- och brädåkare håller inte. Jag ser mig själv som snb-åkare eftersom det är min bräda jag har roligast på. Men jag gillar mina skidor också. Och det är löjligt att hålla på som du och många andra gör. Proffesionella skid- och brädåkare har begravt stridsyxan för länge sedan - gör det du också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre är 10x bättre än alperna....
Tillbaka
Topp