Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre är 10x bättre än alperna....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sweet-O" data-source="post: 1855" data-attributes="member: 50674"><p>Roligt att läsa gamla inlägg i väntan på nästa vinter...</p><p>Jag har nu haft årskort i Åre i 14år nu, och efter den här säsongen så blir man helt salig att det kan vara så här bra i Åre. Jag brukar få ihop ca 45-50 skiddagar/år och i år var det inte någon dag som var riktig dålig, tycker jag. Men å andra sidan så var fjolåret inte lika bra. Jag kan förstå att om man kommer upp en vecka/år och det är dåligt väder i Åre så måste man tycka att det är ett ställe som gud glömt, men som i år när det var så mycket snö och fint väder många dar så är det inte många ställen som klår lilla Åre!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sweet-O, post: 1855, member: 50674"] Roligt att läsa gamla inlägg i väntan på nästa vinter... Jag har nu haft årskort i Åre i 14år nu, och efter den här säsongen så blir man helt salig att det kan vara så här bra i Åre. Jag brukar få ihop ca 45-50 skiddagar/år och i år var det inte någon dag som var riktig dålig, tycker jag. Men å andra sidan så var fjolåret inte lika bra. Jag kan förstå att om man kommer upp en vecka/år och det är dåligt väder i Åre så måste man tycka att det är ett ställe som gud glömt, men som i år när det var så mycket snö och fint väder många dar så är det inte många ställen som klår lilla Åre!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre är 10x bättre än alperna....
Tillbaka
Topp