Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Jakobsson" data-source="post: 26117" data-attributes="member: 30091"><p>Vill bara säga det här att Åre kommer alltid att finnas i mitt hjärta, oavsett hur många som klagar här på freeride. Visst Alperna, USA o Kanada är överlägset i det mesta. Men det är ändå nått speciellt med den skidort där jag gjorde debut för sisådär 21 år sen. Åre är underbart så är det bara.</p><p></p><p>Sen att många har fått storhetsvansinne där uppe och bygger alla möjligga stora projekt som aldrig kommer att gå runt det är en annan historia. Men badar man i pengar så varför inte, jag går gärna och badar i ett badhus en kall vinterdag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Jakobsson, post: 26117, member: 30091"] Vill bara säga det här att Åre kommer alltid att finnas i mitt hjärta, oavsett hur många som klagar här på freeride. Visst Alperna, USA o Kanada är överlägset i det mesta. Men det är ändå nått speciellt med den skidort där jag gjorde debut för sisådär 21 år sen. Åre är underbart så är det bara. Sen att många har fått storhetsvansinne där uppe och bygger alla möjligga stora projekt som aldrig kommer att gå runt det är en annan historia. Men badar man i pengar så varför inte, jag går gärna och badar i ett badhus en kall vinterdag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre Åre
Tillbaka
Topp