Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre, bäst i Europa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 261990" data-attributes="member: 13429"><p>Skulle inte ljuga om jag sa att åre har bäst snöläge i Europa just nu, Möjliga undantag för några svenska orter norrut.</p><p></p><p>Idag så var det den värsta puderhets jag har sett här hemma, kan ha något att göra med 40 cm nysnö som kom nere i byn i natt, och den metern som låg där snön vanligtvis blåser in!</p><p></p><p>det är grymt som sagt men lavinfarligt så åk inte ut utan lavinutrustningen på er!</p><p></p><p>Så för de som känner att vintern är ett minne blott, ta en tripp till Åre, Men ge fan i min snö!</p><p></p><p>Ser om man kan få upp några bilder från dagens åkning senare!</p><p></p><p>Edit:</p><p>Efter hotelser med knallpulverpistoler och andra gangstermetoder så är jag tvingen att ändra min historia närmare sanningen! Det finns ingen snö...</p><p>Bara David Kantermo, så kom inte hit av den anledningen, han är som en löp tik, och vi har inte så mycket penicillin så det räcker till alla när han har härjat färdigt.</p><p></p><p>Nu flyttar jag till hemlig hydda på berget där de inte kan finna mig, inte ens Per-Uno!</p><p>Friends on a powder day is the shit era snikna jävlar, jag har ju iaf vänner ;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 261990, member: 13429"] Skulle inte ljuga om jag sa att åre har bäst snöläge i Europa just nu, Möjliga undantag för några svenska orter norrut. Idag så var det den värsta puderhets jag har sett här hemma, kan ha något att göra med 40 cm nysnö som kom nere i byn i natt, och den metern som låg där snön vanligtvis blåser in! det är grymt som sagt men lavinfarligt så åk inte ut utan lavinutrustningen på er! Så för de som känner att vintern är ett minne blott, ta en tripp till Åre, Men ge fan i min snö! Ser om man kan få upp några bilder från dagens åkning senare! Edit: Efter hotelser med knallpulverpistoler och andra gangstermetoder så är jag tvingen att ändra min historia närmare sanningen! Det finns ingen snö... Bara David Kantermo, så kom inte hit av den anledningen, han är som en löp tik, och vi har inte så mycket penicillin så det räcker till alla när han har härjat färdigt. Nu flyttar jag till hemlig hydda på berget där de inte kan finna mig, inte ens Per-Uno! Friends on a powder day is the shit era snikna jävlar, jag har ju iaf vänner ;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre, bäst i Europa
Tillbaka
Topp