Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Björnen vs Ramundberget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1058170" data-attributes="member: 58560"><p>Om du tänker dig en stuga i björnen så bör du ha med i tankarna att ha kvar den i många år. Som det är nu så byggs det enligt mig alldeles för mycket här uppe så det kan ta väldigt lång tid att få sålt om du nu köper något!</p><p></p><p>Speciellt om du köper nytt i t.ex. nya sadelområdet så kommer du med all sannolikhet att tappa pengarna om du inte håller i stugan i säg 10 år.</p><p></p><p>Det är mina åsikter höftat från stortån. </p><p></p><p>Precis köpt en 2a på frönäsudden i Åre och kikat på ett 25-30 olika lägenheter här uppe, allt ifrån 1or till 4or i björnen/tege!</p><p></p><p>När jag ändå nämnde det... Kika in Tege om du tycker björnen är lite Dyrare! Inte lika smidigt att ta sig med skidorna från tege till byn som från björnen men snabbare med skidbuss och bil samt billigare med taxin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1058170, member: 58560"] Om du tänker dig en stuga i björnen så bör du ha med i tankarna att ha kvar den i många år. Som det är nu så byggs det enligt mig alldeles för mycket här uppe så det kan ta väldigt lång tid att få sålt om du nu köper något! Speciellt om du köper nytt i t.ex. nya sadelområdet så kommer du med all sannolikhet att tappa pengarna om du inte håller i stugan i säg 10 år. Det är mina åsikter höftat från stortån. Precis köpt en 2a på frönäsudden i Åre och kikat på ett 25-30 olika lägenheter här uppe, allt ifrån 1or till 4or i björnen/tege! När jag ändå nämnde det... Kika in Tege om du tycker björnen är lite Dyrare! Inte lika smidigt att ta sig med skidorna från tege till byn som från björnen men snabbare med skidbuss och bil samt billigare med taxin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Björnen vs Ramundberget
Tillbaka
Topp