Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre bussen från sthlm, Hur är det,?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 377199" data-attributes="member: 52127"><p>jag har personligen inte åkt årebussen men jag tror inte du behöver vara orolig för att det ska bli drygt om det inte blir så mkt pauser. jag har rätt mkt erfarenhet av långa bussresor och efter mitt tycke så blir det mindre drygt ju mindre pauser du har. jag åkte själv buss från österrike till södra sverige i ett svep och det kändes sjukt mkt odrygare än när vi gjorde ett par stopp på nedvägen. så jag tor rinte du behöver vara rädd. se bara till att inte sova så mkt natten innan du ska åka. sov bort så mkt av tiden som möjligt så är det lungt. visserliggen sket jag i det när jag åkte ner till österrike och jag somnade när vi hade åkt i 40 minuter så det är ju från person till person.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 377199, member: 52127"] jag har personligen inte åkt årebussen men jag tror inte du behöver vara orolig för att det ska bli drygt om det inte blir så mkt pauser. jag har rätt mkt erfarenhet av långa bussresor och efter mitt tycke så blir det mindre drygt ju mindre pauser du har. jag åkte själv buss från österrike till södra sverige i ett svep och det kändes sjukt mkt odrygare än när vi gjorde ett par stopp på nedvägen. så jag tor rinte du behöver vara rädd. se bara till att inte sova så mkt natten innan du ska åka. sov bort så mkt av tiden som möjligt så är det lungt. visserliggen sket jag i det när jag åkte ner till österrike och jag somnade när vi hade åkt i 40 minuter så det är ju från person till person. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre bussen från sthlm, Hur är det,?
Tillbaka
Topp