Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lmk30" data-source="post: 1202722" data-attributes="member: 50635"><p>Tror du har en väldigt skev uppfattning om hur resurserna ser ut i Region Jämtland kontra Stockholm. Absolut har Stockholm lidit av ett mindre vårdkaos redan innan corona bröt ut men det går inte att jämställa IVA-resurserna som finns här nere med vad som finns i Östersund som är det enda IVA-utrustade sjukhuset i regionen (och ja, jag jobbar själv inom vården). Jag förstår att det kan kännas som om att coronarisken minskar när man är bortom storstäderna men i det här läget tycker jag att man faktiskt måste tänka ett steg längre och dra sitt strå till stacken för att minska smittspridningen! Jag kan tycka att regeringen och FHM sätter lite för stor tilltro till folks goda omdöme, det är ju helt uppenbart att det är mindre än man skulle kunna hoppas...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lmk30, post: 1202722, member: 50635"] Tror du har en väldigt skev uppfattning om hur resurserna ser ut i Region Jämtland kontra Stockholm. Absolut har Stockholm lidit av ett mindre vårdkaos redan innan corona bröt ut men det går inte att jämställa IVA-resurserna som finns här nere med vad som finns i Östersund som är det enda IVA-utrustade sjukhuset i regionen (och ja, jag jobbar själv inom vården). Jag förstår att det kan kännas som om att coronarisken minskar när man är bortom storstäderna men i det här läget tycker jag att man faktiskt måste tänka ett steg längre och dra sitt strå till stacken för att minska smittspridningen! Jag kan tycka att regeringen och FHM sätter lite för stor tilltro till folks goda omdöme, det är ju helt uppenbart att det är mindre än man skulle kunna hoppas... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Tillbaka
Topp