Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MissZ" data-source="post: 1202782" data-attributes="member: 165801"><p>Tror ni på allvar att det är Skistar som ligger bakom kommentarerna om att turister inte är önskvärda? Det är dags att släppa ert agg gentemot Skistar just nu och så kan ni ta upp det igen till nästa säsong.</p><p></p><p>Det finns ju några parametrar till i denna ekvation som har starka och välmotiverade anledningar till att inte vilja ha fler personer på plats än nödvändigt. Någon som hört talas om vården?</p><p></p><p>Fleras resonemang här är, ursäkta ordval men, som tagna ur en sandlåda. "Tänker inte ni göra så så tänker jag minsann inte..." Om ni inte anser att de som borde ta ansvar gör det, var vuxna nog och gör det själva då. "Raise above" är väl passande.</p><p></p><p>Nästan så jag önskar att det blir en total lock down så ni får känna på hur kul alternativet är till en utebliven skidresa.</p><p></p><p>Jo, jag har förlorat massor på det här jäkla viruset så betackar mig från kommentarer, också på sandlådenivå, om att "Då kan väl du betala...". Och nej, jag tycker inte Skistar eller FHM agerat ok i detta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MissZ, post: 1202782, member: 165801"] Tror ni på allvar att det är Skistar som ligger bakom kommentarerna om att turister inte är önskvärda? Det är dags att släppa ert agg gentemot Skistar just nu och så kan ni ta upp det igen till nästa säsong. Det finns ju några parametrar till i denna ekvation som har starka och välmotiverade anledningar till att inte vilja ha fler personer på plats än nödvändigt. Någon som hört talas om vården? Fleras resonemang här är, ursäkta ordval men, som tagna ur en sandlåda. "Tänker inte ni göra så så tänker jag minsann inte..." Om ni inte anser att de som borde ta ansvar gör det, var vuxna nog och gör det själva då. "Raise above" är väl passande. Nästan så jag önskar att det blir en total lock down så ni får känna på hur kul alternativet är till en utebliven skidresa. Jo, jag har förlorat massor på det här jäkla viruset så betackar mig från kommentarer, också på sandlådenivå, om att "Då kan väl du betala...". Och nej, jag tycker inte Skistar eller FHM agerat ok i detta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Tillbaka
Topp