Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1203122" data-attributes="member: 161446"><p>Kopierar mitt inlägg från en annan tråd, tycker det hör hemma även här:</p><p></p><p>En sak man borde påminna folk mer om, är att sluta se på detta så ensidigt.</p><p>Kolla hur denna sakliga expert lugnt förklarar att det finns fler dimensioner till nedstängningar, ni kan spola fram till 05:45 i klippet så ser ni vad jag syftar på:</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.tv4.se/nyheterna/klipp/s%C3%A5-stiger-d%C3%B6dstalskurvan-i-sverige-se-j%C3%A4mf%C3%B6relsen-med-tre-andra-l%C3%A4nder-12552817[/URL]</p><p></p><p>Men med det sagt ska man inte ignorera rekommendationerna heller, eller ge sig ut på "äventyr". Man <strong>bör</strong> begränsa sig och gå in i felsäkert läge nu, även om man inte stänger ner helt. Och även tänka lite kollektivt, och inte bara på individnivå. För ju mer vi alla hjälps åt nu, desto fortare kan vi alla komma tillbaka till ett mer "normalt" liv, även du som individ.</p><p></p><p>Edit: Detta är <strong>ej</strong> en replik på föregående inlägg om Skistar. Detta handlar om hur folk väljer att göra nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1203122, member: 161446"] Kopierar mitt inlägg från en annan tråd, tycker det hör hemma även här: En sak man borde påminna folk mer om, är att sluta se på detta så ensidigt. Kolla hur denna sakliga expert lugnt förklarar att det finns fler dimensioner till nedstängningar, ni kan spola fram till 05:45 i klippet så ser ni vad jag syftar på: [URL unfurl="true"]https://www.tv4.se/nyheterna/klipp/s%C3%A5-stiger-d%C3%B6dstalskurvan-i-sverige-se-j%C3%A4mf%C3%B6relsen-med-tre-andra-l%C3%A4nder-12552817[/URL] Men med det sagt ska man inte ignorera rekommendationerna heller, eller ge sig ut på "äventyr". Man [B]bör[/B] begränsa sig och gå in i felsäkert läge nu, även om man inte stänger ner helt. Och även tänka lite kollektivt, och inte bara på individnivå. För ju mer vi alla hjälps åt nu, desto fortare kan vi alla komma tillbaka till ett mer "normalt" liv, även du som individ. Edit: Detta är [B]ej[/B] en replik på föregående inlägg om Skistar. Detta handlar om hur folk väljer att göra nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Tillbaka
Topp