Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1203544" data-attributes="member: 161297"><p>Ja, nu struntar vi i FHM ett slag och ägnar oss åt väsentligheterna här i livet - att nyttja kristallint dihydroxid, gravitation och varierande grad av friktion för vårt eget höga nöjes skull.</p><p></p><p>Jag har börjat fundera på nästa säsong. Helst vill man ju komma ut och resa precis som tidigare säsonger men det är ju lätt att inse att det kan komma att finnas olika typer av restriktioner som kommer att begränsa de möjligheterna. Stängda gränser, brist på kommunikationer, kanske rent av stängda anläggningar. Att döma av hur olika länder har agerat nu så känns det mer sannolikt att det kommer att bli resor till svenska fjäll än till alper, dolomiter eller klippiga berg. Och i så fall tror jag att det gäller att hänga på låset och boka tidigt för min gissning är att Sverige ett normalår importerar fler skiddagar än vad vi exporterar. Alltså att vi svenskar konsumerar mer skidåkning utanför landets gränser än vad icke-svenskar gör när de kommer hit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1203544, member: 161297"] Ja, nu struntar vi i FHM ett slag och ägnar oss åt väsentligheterna här i livet - att nyttja kristallint dihydroxid, gravitation och varierande grad av friktion för vårt eget höga nöjes skull. Jag har börjat fundera på nästa säsong. Helst vill man ju komma ut och resa precis som tidigare säsonger men det är ju lätt att inse att det kan komma att finnas olika typer av restriktioner som kommer att begränsa de möjligheterna. Stängda gränser, brist på kommunikationer, kanske rent av stängda anläggningar. Att döma av hur olika länder har agerat nu så känns det mer sannolikt att det kommer att bli resor till svenska fjäll än till alper, dolomiter eller klippiga berg. Och i så fall tror jag att det gäller att hänga på låset och boka tidigt för min gissning är att Sverige ett normalår importerar fler skiddagar än vad vi exporterar. Alltså att vi svenskar konsumerar mer skidåkning utanför landets gränser än vad icke-svenskar gör när de kommer hit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Tillbaka
Topp