Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1204653" data-attributes="member: 59050"><p>Jag vet inte, om ingen, men jag vet, att det finns mycket svårt att få tillräckligt med studenter i linjerna i lärarutbildning I Sverige. Här i Finland är det mycket mycket svårt att få en studentplats i lärarutbildning, ännu nuförtiden. Och, många Svenska kommuner försöker att få lärare från Finland till Sverige, det har funnits några massa rekryteringstillfällen i västra Finland för att få Finska lärare att flytta till Sverige. Men, det finns ingen stor vilja för det. Men, jag svarade först bara till Torax, som tackade mig, för att jag inte lärar i Sverige.</p><p></p><p>Jag förstår inte alls, hur många tar, och vill ta, den här corona diskussionen så personligt. Och, det har gått mycket personligt också mot mig! Jag har talat nästan likadant, hur andra världen ser saken. Nu lever vi alla internet tiden. det vore klokt att läsa tidningar också från andra länder, inte bara Svenska.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1204653, member: 59050"] Jag vet inte, om ingen, men jag vet, att det finns mycket svårt att få tillräckligt med studenter i linjerna i lärarutbildning I Sverige. Här i Finland är det mycket mycket svårt att få en studentplats i lärarutbildning, ännu nuförtiden. Och, många Svenska kommuner försöker att få lärare från Finland till Sverige, det har funnits några massa rekryteringstillfällen i västra Finland för att få Finska lärare att flytta till Sverige. Men, det finns ingen stor vilja för det. Men, jag svarade först bara till Torax, som tackade mig, för att jag inte lärar i Sverige. Jag förstår inte alls, hur många tar, och vill ta, den här corona diskussionen så personligt. Och, det har gått mycket personligt också mot mig! Jag har talat nästan likadant, hur andra världen ser saken. Nu lever vi alla internet tiden. det vore klokt att läsa tidningar också från andra länder, inte bara Svenska. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre Corona lite info
Tillbaka
Topp