Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre högzon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="majapito" data-source="post: 1224850" data-attributes="member: 177198"><p>Hej,</p><p></p><p>Kom till Åre igår för första gången någonsin. Hört mycket om att vind å stängde liftar men vi tog chansen och åkte hit iaf. Nu är vi väl här och man kan väl säga att det är ett fint berg men det hade ju varit kul att komma upp på det också. Enda riktig lift som är öppen är vm6. Får man pengarna tillbaka för det här eller? Brukar de öppna upp högzon så fort tillfälle ges eller bestäms det redan på morgonen att det ska vara stängt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="majapito, post: 1224850, member: 177198"] Hej, Kom till Åre igår för första gången någonsin. Hört mycket om att vind å stängde liftar men vi tog chansen och åkte hit iaf. Nu är vi väl här och man kan väl säga att det är ett fint berg men det hade ju varit kul att komma upp på det också. Enda riktig lift som är öppen är vm6. Får man pengarna tillbaka för det här eller? Brukar de öppna upp högzon så fort tillfälle ges eller bestäms det redan på morgonen att det ska vara stängt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre högzon
Tillbaka
Topp