Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre högzon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NyslipadeKanter" data-source="post: 1224860" data-attributes="member: 161661"><p>Tyvärr inga pengar tillbaka. </p><p>Hur länge stannar ni? Det är inte omöjligt att det öppnar; vädret i Åre kan skifta väldigt fort. Det kan bli vindstilla och solsken imorgon och då är högzon öppet och man kan låtsas att man är i Alperna. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Hoppas ni får chans att komma upp dit!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NyslipadeKanter, post: 1224860, member: 161661"] Tyvärr inga pengar tillbaka. Hur länge stannar ni? Det är inte omöjligt att det öppnar; vädret i Åre kan skifta väldigt fort. Det kan bli vindstilla och solsken imorgon och då är högzon öppet och man kan låtsas att man är i Alperna. :) Hoppas ni får chans att komma upp dit! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre högzon
Tillbaka
Topp