Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre högzon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PerK" data-source="post: 1225011" data-attributes="member: 152148"><p>Använd annars Skistar-appen som direkt (nåja, med viss eftersläpning) dels berättar om öppna liftar, dels om vädret i olika delar och framförallt köldeffekten. Vinden är problemet. Och efter avstängning är det nedisningen som måste fixas. Är Vm8 och Gondolen stängda tar du Rödkullen-Ullådalen-Stendalen till Tväråvalvet så kan du komma upp på Högzon. Bra tips när köerna blir för långa den vanliga vägen VM8-Gondolen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PerK, post: 1225011, member: 152148"] Använd annars Skistar-appen som direkt (nåja, med viss eftersläpning) dels berättar om öppna liftar, dels om vädret i olika delar och framförallt köldeffekten. Vinden är problemet. Och efter avstängning är det nedisningen som måste fixas. Är Vm8 och Gondolen stängda tar du Rödkullen-Ullådalen-Stendalen till Tväråvalvet så kan du komma upp på Högzon. Bra tips när köerna blir för långa den vanliga vägen VM8-Gondolen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre högzon
Tillbaka
Topp