Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
ÅRE - Jävla turister.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rodelsmurfen" data-source="post: 15922" data-attributes="member: 1776"><p>Dr Snö!</p><p>Flottsbro är ett utmärkt val för säsongande. Du undrar bl a om uteställen och där måste jag säga att du slagit huvudet på spiken. Hela Flottsbro är ett uteställe av högsta rang. Annars kan Melles i Huddinge centrum rekommenderas. Glid in där för lite pjäxdans och du får garanterat vip-kort. Eller om du även är mediakåt så bör du bege dig till Alby centrum och avlägga ett besök på Baren med stort B. Kanske lägga in en stöt på Meral??? När det gäller tvättfaciliteter så kan jag rekommendera dig att ta bra fart från toppen och skita i att svänga på vägen ner. Då kommer du garanterat få bada. Glöm bara inte att torka av stålkanterna efter så de inte rostar. 5-56 gör susen!</p><p>Annars så finns det ju en kyrkogård i närheten och där kan det ju hända skojiga grejjer på nätterna.</p><p></p><p>Ser fram emot att få läsa din följetong bland de andra skrivaressen här på Freerides Skibumsida!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rodelsmurfen, post: 15922, member: 1776"] Dr Snö! Flottsbro är ett utmärkt val för säsongande. Du undrar bl a om uteställen och där måste jag säga att du slagit huvudet på spiken. Hela Flottsbro är ett uteställe av högsta rang. Annars kan Melles i Huddinge centrum rekommenderas. Glid in där för lite pjäxdans och du får garanterat vip-kort. Eller om du även är mediakåt så bör du bege dig till Alby centrum och avlägga ett besök på Baren med stort B. Kanske lägga in en stöt på Meral??? När det gäller tvättfaciliteter så kan jag rekommendera dig att ta bra fart från toppen och skita i att svänga på vägen ner. Då kommer du garanterat få bada. Glöm bara inte att torka av stålkanterna efter så de inte rostar. 5-56 gör susen! Annars så finns det ju en kyrkogård i närheten och där kan det ju hända skojiga grejjer på nätterna. Ser fram emot att få läsa din följetong bland de andra skrivaressen här på Freerides Skibumsida!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
ÅRE - Jävla turister.
Tillbaka
Topp