Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre nära kollaps?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IvanTheMan" data-source="post: 11960" data-attributes="member: 12750"><p>Var precis inne på åres hemsida och kollade webkameran i duved...Snö var någonting man fick leta efter med förstoringsglas!!!...det såg ut som det var augusti för fan och julturisterna (inklusive jag) ska ju åka dit om en vecka!! Jag undrar hur fan dom ska lösa det där...nån som vet om dom har nån slags snögaranti?? det vore ju fördjävligt om man kommer upp och får betala fullt liftkortspris (som för övrigt är groteskt höga för att va svenska alperna) när det är en backe öppen som man måste samsas med alla andra med??</p><p></p><p>Nån som vet? jävla skitvinter det här är förresten...8 plus i december har väl inte upplevts på tusentals år!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IvanTheMan, post: 11960, member: 12750"] Var precis inne på åres hemsida och kollade webkameran i duved...Snö var någonting man fick leta efter med förstoringsglas!!!...det såg ut som det var augusti för fan och julturisterna (inklusive jag) ska ju åka dit om en vecka!! Jag undrar hur fan dom ska lösa det där...nån som vet om dom har nån slags snögaranti?? det vore ju fördjävligt om man kommer upp och får betala fullt liftkortspris (som för övrigt är groteskt höga för att va svenska alperna) när det är en backe öppen som man måste samsas med alla andra med?? Nån som vet? jävla skitvinter det här är förresten...8 plus i december har väl inte upplevts på tusentals år! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre nära kollaps?
Tillbaka
Topp