Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre nu i januari?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MattiasHerzig" data-source="post: 1142096" data-attributes="member: 119865"><p>Snöläge:</p><p>Åkte senast idag runt om i systemet, snöläget just idag om man bortser ifrån att det kanske kommer snö nu i veckan och helgen är väldigt isigt, den nysnö vi fick för en eller två dagar sedan har blåst bort i de stormar som drabbat hela Sverige.</p><p></p><p>Neråt i systemet så är det mycket sockernsö(snöbildningar ifrån snökanonerna) men det är ändå lekfullt i berget runt om, skulle inte rekommendera att dra ut i skogarna om man är rädd för sitt belag men det finns ställen här och där som är bra fortarande.</p><p></p><p>Garden var väldigt hårt idag, sjukt bra om man gillar att snurra ifrån kant men alla ladningar är i princip sjukt packad hårdsnö eller is.</p><p></p><p>Om du har ett rejält åksug så skulle jag chansa och boka biljett upp nu om det är billigt, annars så skulle jag vänta in till Februari/Mars, men i februari så tillkommer VM-problemet och sportloven så det gäller att prioritera vilket problem man vill ha =)</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MattiasHerzig, post: 1142096, member: 119865"] Snöläge: Åkte senast idag runt om i systemet, snöläget just idag om man bortser ifrån att det kanske kommer snö nu i veckan och helgen är väldigt isigt, den nysnö vi fick för en eller två dagar sedan har blåst bort i de stormar som drabbat hela Sverige. Neråt i systemet så är det mycket sockernsö(snöbildningar ifrån snökanonerna) men det är ändå lekfullt i berget runt om, skulle inte rekommendera att dra ut i skogarna om man är rädd för sitt belag men det finns ställen här och där som är bra fortarande. Garden var väldigt hårt idag, sjukt bra om man gillar att snurra ifrån kant men alla ladningar är i princip sjukt packad hårdsnö eller is. Om du har ett rejält åksug så skulle jag chansa och boka biljett upp nu om det är billigt, annars så skulle jag vänta in till Februari/Mars, men i februari så tillkommer VM-problemet och sportloven så det gäller att prioritera vilket problem man vill ha =) Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre nu i januari?
Tillbaka
Topp