Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre, överskattat och dyrt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HG" data-source="post: 11260" data-attributes="member: 134"><p>Befinner mig inte i Sverige och kan darfor inte skriva bokstaver med prickar och ringar over sig.</p><p></p><p>For det forsta ar inte Are overskattat! Sa lange man vill halla sig inom Sveriges granser sa ar Are den basta skidorten!</p><p></p><p>For att kommentera inlagget ovan, dar person som skrivit det inlagget pastar att de sa kallade "snobbarna" talar utpraglad stockholmska kan jag saga foljande:</p><p></p><p>Om du syftar pa "overklassen" sa ar det inte de som talar sa, utan snarare arbetarklassen. </p><p></p><p>Sa om folk fran Stockholm talar sa nar de ar i Are sa ar de med storsta sannolikhet inte fran de mer valbargade omraderna i Stockholm och darfor inte heller "snobbar" utan helt normala manninskor som oss andra.</p><p></p><p>Inte for att jag bryr mig, men jag blir lite trott av att hora detta tjat om hur vi Stockholmare ar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HG, post: 11260, member: 134"] Befinner mig inte i Sverige och kan darfor inte skriva bokstaver med prickar och ringar over sig. For det forsta ar inte Are overskattat! Sa lange man vill halla sig inom Sveriges granser sa ar Are den basta skidorten! For att kommentera inlagget ovan, dar person som skrivit det inlagget pastar att de sa kallade "snobbarna" talar utpraglad stockholmska kan jag saga foljande: Om du syftar pa "overklassen" sa ar det inte de som talar sa, utan snarare arbetarklassen. Sa om folk fran Stockholm talar sa nar de ar i Are sa ar de med storsta sannolikhet inte fran de mer valbargade omraderna i Stockholm och darfor inte heller "snobbar" utan helt normala manninskor som oss andra. Inte for att jag bryr mig, men jag blir lite trott av att hora detta tjat om hur vi Stockholmare ar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre, överskattat och dyrt
Tillbaka
Topp