Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre, överskattat och dyrt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowie" data-source="post: 11269" data-attributes="member: 15187"><p>Vad trött jag blir när jag läser vissa inlägg i denna tråd. Man börjar snabbt undra på vilken nivå detta forum hålls. Som jag har sagt tidigare är jag född och uppväxt i sthlm, eller fjollträsk som det ibland kallas. MEN, min farsa kommer från norrland, flyttade till sthlm pga arbetsbrist. Själv får jag jobba och slita ihop mina pengar för att kunna unna mig lite skidåkning i vad jag anser vara en av sveriges bästa skidorter. Att då bli kallad miffo och snobb mm bara för att man kommer från huvudstaden känns inte riktigt rätt. Är det OK om vi från sthlm kallar alla norrlänningar för misslyckade resultat av mångårig inavel?!?!? Jag skulle inte tro det.För mig är det lika fel som det borde vara för er att kalla oss stockholmare för idioter BARA för att man kommer från sthlm. Kom igen nu, lite mer vidsynta kan vi väl vara...</p><p>Varför inte bara acceptera varandra för de vi är och vara nöjda med det... </p><p>Vi ses i pisterna, vare sig ni vill det eller ej...</p><p></p><p>SKI ON...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowie, post: 11269, member: 15187"] Vad trött jag blir när jag läser vissa inlägg i denna tråd. Man börjar snabbt undra på vilken nivå detta forum hålls. Som jag har sagt tidigare är jag född och uppväxt i sthlm, eller fjollträsk som det ibland kallas. MEN, min farsa kommer från norrland, flyttade till sthlm pga arbetsbrist. Själv får jag jobba och slita ihop mina pengar för att kunna unna mig lite skidåkning i vad jag anser vara en av sveriges bästa skidorter. Att då bli kallad miffo och snobb mm bara för att man kommer från huvudstaden känns inte riktigt rätt. Är det OK om vi från sthlm kallar alla norrlänningar för misslyckade resultat av mångårig inavel?!?!? Jag skulle inte tro det.För mig är det lika fel som det borde vara för er att kalla oss stockholmare för idioter BARA för att man kommer från sthlm. Kom igen nu, lite mer vidsynta kan vi väl vara... Varför inte bara acceptera varandra för de vi är och vara nöjda med det... Vi ses i pisterna, vare sig ni vill det eller ej... SKI ON... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre, överskattat och dyrt
Tillbaka
Topp