Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre överskattat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="theoJ" data-source="post: 592618" data-attributes="member: 93050"><p>jag har varit i åre både vecka 9 och på jullovet ganska många gånger nu och jag kan intyga att det är klart överskattat, högzon är sällan öppet(vanligast på julen), </p><p>liftköerna är bara larviga, isigt, dyrt, för vi som inte nötar dom svarta hoppen så är ju inte den röda linjen något att hänga i julgranen direkt heller....</p><p></p><p>MEN! jag kan absolut tänka mig att det är betydligt trevligare när inte vi stockholmare har lov och det är mindre folk!</p><p></p><p>fast jag håller med om att man hellre åker i funäsdalen, iaf om man har liftkort för alla 3 skidanläggningarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="theoJ, post: 592618, member: 93050"] jag har varit i åre både vecka 9 och på jullovet ganska många gånger nu och jag kan intyga att det är klart överskattat, högzon är sällan öppet(vanligast på julen), liftköerna är bara larviga, isigt, dyrt, för vi som inte nötar dom svarta hoppen så är ju inte den röda linjen något att hänga i julgranen direkt heller.... MEN! jag kan absolut tänka mig att det är betydligt trevligare när inte vi stockholmare har lov och det är mindre folk! fast jag håller med om att man hellre åker i funäsdalen, iaf om man har liftkort för alla 3 skidanläggningarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre överskattat?
Tillbaka
Topp