Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre överskattat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Headplant999" data-source="post: 600298" data-attributes="member: 92232"><p>Det tar 40 min att åka mellan tänndalen och ramundberget, med funäsdalberget mellan dem. Dvs 55 pister(tänndalen) som mest i samma liftsystem. Så Åre är ju större på så sett. </p><p></p><p>Tycker Åre är en väldigt "potent" skidort som har mycket att erbjuda. Med öppen högzon är det en klass för sig åtminstone i mina mått.</p><p>Sen beror det ju helt på när man åker och vad man är ute efter. Skulle aldrig drömma om att välja åre före funäs v.1 tex. Har varit i åre tre sportlov nu och tycker att det varit kanon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Headplant999, post: 600298, member: 92232"] Det tar 40 min att åka mellan tänndalen och ramundberget, med funäsdalberget mellan dem. Dvs 55 pister(tänndalen) som mest i samma liftsystem. Så Åre är ju större på så sett. Tycker Åre är en väldigt "potent" skidort som har mycket att erbjuda. Med öppen högzon är det en klass för sig åtminstone i mina mått. Sen beror det ju helt på när man åker och vad man är ute efter. Skulle aldrig drömma om att välja åre före funäs v.1 tex. Har varit i åre tre sportlov nu och tycker att det varit kanon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre överskattat?
Tillbaka
Topp