Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre överskattat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skihiver" data-source="post: 601177" data-attributes="member: 100275"><p>Åre är som alla andra skidorter ibland riktigt bra och i bland riktigt dåligt. Vecka 9 är mindre bra, vecka 11 grymt bra. Just nu fina fisken. Men om man ser det i ett vidare perspektiv så har faktiskt Åre allt det jag gillar, och som jag inte hittar någon annanstans i Sverige! </p><p></p><p>- 1420 högt berg med bra skidåkning från toppen!</p><p>- Lift upp på kalfjäll med lång och brant åkning.</p><p>- Närhet till många fina toppar för orörd snö om man vill topptura.</p><p>- Bra utbud av krogar och barer som har öppet året om.</p><p>- Bra utbud av butiker som har öppet året om.</p><p>- Bra badhus/äventyrsbad.</p><p>- Massor av forsar att paddla i.</p><p>- Hur mycket som helst med grymma cykelleder.</p><p>- Bra vandring.</p><p>- Riktigt bra fiske.</p><p>- En by som man kan bo i året om.</p><p>- Lätt att hitta jobb.</p><p>- Trevliga människor som bor där och som är lätt att lära känna.</p><p>- Lätt att ta sig hit och här i från, tåg, flyg mm.</p><p>- Bra gym.</p><p>- Sköna fik.</p><p>- otroligt vackert sommar som vinter.</p><p></p><p>Det är några anledningar till varför jag inte tycker att Åre är överskattat. </p><p></p><p>JH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skihiver, post: 601177, member: 100275"] Åre är som alla andra skidorter ibland riktigt bra och i bland riktigt dåligt. Vecka 9 är mindre bra, vecka 11 grymt bra. Just nu fina fisken. Men om man ser det i ett vidare perspektiv så har faktiskt Åre allt det jag gillar, och som jag inte hittar någon annanstans i Sverige! - 1420 högt berg med bra skidåkning från toppen! - Lift upp på kalfjäll med lång och brant åkning. - Närhet till många fina toppar för orörd snö om man vill topptura. - Bra utbud av krogar och barer som har öppet året om. - Bra utbud av butiker som har öppet året om. - Bra badhus/äventyrsbad. - Massor av forsar att paddla i. - Hur mycket som helst med grymma cykelleder. - Bra vandring. - Riktigt bra fiske. - En by som man kan bo i året om. - Lätt att hitta jobb. - Trevliga människor som bor där och som är lätt att lära känna. - Lätt att ta sig hit och här i från, tåg, flyg mm. - Bra gym. - Sköna fik. - otroligt vackert sommar som vinter. Det är några anledningar till varför jag inte tycker att Åre är överskattat. JH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre överskattat?
Tillbaka
Topp