Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre skiweek/studentveckan v4!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Johan_Swiiich" data-source="post: 134817" data-attributes="member: 35115"><p>Hej! </p><p></p><p>Vi är ett gäng glada systemvetare som har tröttnat på att sitta framför dumburken o programera hela dagarna i ända. Vi tänkte ta oss norrut för lite friskare luft, åka lite på längden o kanske få flukta en dam eller två. Är det några fluktbara damer som ska dit då? Hur brukar stämningen vara? Hur bor man och så? Åke behöver bo nära ett internetcafé så han kan maila sin mamma. Är det några andra från lund ellar andra universitet som ska upp? Ta med datorerna så lanare vi någon stormig kväll. Åka tar med en Pro deady CS server! </p><p></p><p></p><p>För att sammanfatta:</p><p></p><p>if (fluktbara damer==ja){</p><p> vi tar Åkes bubbla upp o tältar o har partaj</p><p>}</p><p></p><p>else {</p><p> we go dreamhack jönkping 2006</p><p>}</p><p></p><p>Så skicka svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Johan_Swiiich, post: 134817, member: 35115"] Hej! Vi är ett gäng glada systemvetare som har tröttnat på att sitta framför dumburken o programera hela dagarna i ända. Vi tänkte ta oss norrut för lite friskare luft, åka lite på längden o kanske få flukta en dam eller två. Är det några fluktbara damer som ska dit då? Hur brukar stämningen vara? Hur bor man och så? Åke behöver bo nära ett internetcafé så han kan maila sin mamma. Är det några andra från lund ellar andra universitet som ska upp? Ta med datorerna så lanare vi någon stormig kväll. Åka tar med en Pro deady CS server! För att sammanfatta: if (fluktbara damer==ja){ vi tar Åkes bubbla upp o tältar o har partaj } else { we go dreamhack jönkping 2006 } Så skicka svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre skiweek/studentveckan v4!?
Tillbaka
Topp