Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre StaffHotell
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Coce" data-source="post: 449761" data-attributes="member: 55273"><p>jag har bott där! vintern 06/07.</p><p>stället är helt ok, gött som första säsongare man lär träffa en jävla massa folk.</p><p>jag bodde själv i ett dubbelrum, jävligt gött. de andra stackarna fick dela på dom, sjukt tight! rummen är ju 12kvm stora.. </p><p>dusch å sånt funka bra kök är hejdlöst små för så många människor.. men man lär sig att anpassa sig ganska snabbt.</p><p>har du bil så underlättar de stort! liiger ju en mil utanför som sagt.</p><p>går bussar en i halvtimmen annars.</p><p>så jag rekomenderar de faktiskt, va sket skoj å ångrar de absolut inte!</p><p>nåt mer du undrar över fråga på, har en del bilder tror jag också</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Coce, post: 449761, member: 55273"] jag har bott där! vintern 06/07. stället är helt ok, gött som första säsongare man lär träffa en jävla massa folk. jag bodde själv i ett dubbelrum, jävligt gött. de andra stackarna fick dela på dom, sjukt tight! rummen är ju 12kvm stora.. dusch å sånt funka bra kök är hejdlöst små för så många människor.. men man lär sig att anpassa sig ganska snabbt. har du bil så underlättar de stort! liiger ju en mil utanför som sagt. går bussar en i halvtimmen annars. så jag rekomenderar de faktiskt, va sket skoj å ångrar de absolut inte! nåt mer du undrar över fråga på, har en del bilder tror jag också [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre StaffHotell
Tillbaka
Topp