Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 622897" data-attributes="member: 45951"><p>Plånboksstinna individer? Det skiljer väl inte speciellt mycket i pris på en vecka i Åre och en vecka i alperna? Ölen kostar överallt har jag märkt.</p><p></p><p>Förövrigt får man väl ta Åre för va det är? En skön liten by (tyvärr på sistone mer och mer exploaterad), bredvid ett litet berg?</p><p></p><p>Att jämföra någon svensk skidort med någonting söder eller västerut (jävligt generaliserande jag vet) är väl som att jämföra Visby med riviääran eller västindien? Man vet väl vad man får när man åker dit? Stockholmare och mycket lifttid. (I Visby alltså.)</p><p></p><p>Att klaga på sportlovsveckorna känns lite meningslöst, det är väl likadant överallt? Chamonix är ju också relativt stockat vissa veckor t.ex.? </p><p></p><p>Dagou;</p><p>Allting är ju relativt? Vad vill du säga med ditt inlägg, förutom att du bor i en av de bästa offpistorterna 5 månader om året? Vilket ort är det förresten? Jag blev nyfiken. </p><p></p><p>Hade du bott i sälen 5 månader om året, kanske Åre hade varit ganska kul? </p><p></p><p>Jävligt oklart inlägg om du frågar mej.</p><p></p><p>EmrikJansson;</p><p>Men om burgarna kostar 100:- då tänker jag då rakt inte åka dit mer! 100:- spänn för en burgare! Helt jävla sjukt. MacDonalds tar ju 85:- för en hel meny. Trodde aldrig det skulle bli så dyrt här i Schweiz. </p><p></p><p>Din låtsasfarsa heter inte Göte Jönsson by any chance?</p><p></p><p>ps.</p><p>Så länge jag har skidor på fötterna finns det inga dåliga underlag. Bara mindre önskvärda. Swisch!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 622897, member: 45951"] Plånboksstinna individer? Det skiljer väl inte speciellt mycket i pris på en vecka i Åre och en vecka i alperna? Ölen kostar överallt har jag märkt. Förövrigt får man väl ta Åre för va det är? En skön liten by (tyvärr på sistone mer och mer exploaterad), bredvid ett litet berg? Att jämföra någon svensk skidort med någonting söder eller västerut (jävligt generaliserande jag vet) är väl som att jämföra Visby med riviääran eller västindien? Man vet väl vad man får när man åker dit? Stockholmare och mycket lifttid. (I Visby alltså.) Att klaga på sportlovsveckorna känns lite meningslöst, det är väl likadant överallt? Chamonix är ju också relativt stockat vissa veckor t.ex.? Dagou; Allting är ju relativt? Vad vill du säga med ditt inlägg, förutom att du bor i en av de bästa offpistorterna 5 månader om året? Vilket ort är det förresten? Jag blev nyfiken. Hade du bott i sälen 5 månader om året, kanske Åre hade varit ganska kul? Jävligt oklart inlägg om du frågar mej. EmrikJansson; Men om burgarna kostar 100:- då tänker jag då rakt inte åka dit mer! 100:- spänn för en burgare! Helt jävla sjukt. MacDonalds tar ju 85:- för en hel meny. Trodde aldrig det skulle bli så dyrt här i Schweiz. Din låtsasfarsa heter inte Göte Jönsson by any chance? ps. Så länge jag har skidor på fötterna finns det inga dåliga underlag. Bara mindre önskvärda. Swisch! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre suger!
Tillbaka
Topp