Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre suger!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 623101" data-attributes="member: 13863"><p>Märklig diskussion det här ... jag fattar överhuvudtaget inte vad den går ut på!?</p><p></p><p>Personligen är jag "en lycklig idiot" som efter en veckas högalpinskidåkning i Engelberg, Andermatt och Disentis med fallhöjder omkring 1500 meter i varje åk kommer "hem" till Sälen vecka 9 (!) och kör offpistsluttningar med 200 meters fallhöjd och har skitkul. Dessutom är jag en komplett idiot som kör med ett par K2 Darkside (128 mm i midjan) och tycker de är den perfekta skidan för Sälen ...</p><p></p><p>Jag har antagligen inte fattat något, men låt mig förbli en lycklig idiot ...</p><p></p><p>;-) / MM</p><p></p><p>PS! Men Sälen är kanske bättre än ÅRE ... (storgarv) DS!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 623101, member: 13863"] Märklig diskussion det här ... jag fattar överhuvudtaget inte vad den går ut på!? Personligen är jag "en lycklig idiot" som efter en veckas högalpinskidåkning i Engelberg, Andermatt och Disentis med fallhöjder omkring 1500 meter i varje åk kommer "hem" till Sälen vecka 9 (!) och kör offpistsluttningar med 200 meters fallhöjd och har skitkul. Dessutom är jag en komplett idiot som kör med ett par K2 Darkside (128 mm i midjan) och tycker de är den perfekta skidan för Sälen ... Jag har antagligen inte fattat något, men låt mig förbli en lycklig idiot ... ;-) / MM PS! Men Sälen är kanske bättre än ÅRE ... (storgarv) DS! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Åre suger!
Tillbaka
Topp