Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åre v12 eller 13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlleB" data-source="post: 151455" data-attributes="member: 61132"><p>Jag och min kompis Helena är på väg upp till Åre men har för stor lägenhet (7 bäddar), antingen näst sista eller sista helgen i mars -06.</p><p>Vi satsar på en långhelg, det kan bli lite udda datum eftersom det är dåligt med flygbiljetter, ex.vis onsdag kväll- sön lunch/tors -mån.</p><p>Bra skidåkning är fokus, en och annan bira kommer vi säkert att lyckas med också.</p><p></p><p>Mejla eller ring,</p><p></p><p>Olle</p><p>070-981 70 55</p><p>olle.backlund@o3c.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlleB, post: 151455, member: 61132"] Jag och min kompis Helena är på väg upp till Åre men har för stor lägenhet (7 bäddar), antingen näst sista eller sista helgen i mars -06. Vi satsar på en långhelg, det kan bli lite udda datum eftersom det är dåligt med flygbiljetter, ex.vis onsdag kväll- sön lunch/tors -mån. Bra skidåkning är fokus, en och annan bira kommer vi säkert att lyckas med också. Mejla eller ring, Olle 070-981 70 55 olle.backlund@o3c.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Åre v12 eller 13
Tillbaka
Topp