Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre v7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mia_s" data-source="post: 26200" data-attributes="member: 30976"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag har en etta i Åre som för närvarande bebos av min kompis </p><p>Henrik då jag befinner mig på en jordenruntresa. jag kommer dock </p><p>hem i slutet av januari och kan tänka mig att hyra ut min lägenhet </p><p>veckovis.</p><p></p><p>Hur många är ni som behöver boende och vad kan Ni tänka Er att </p><p>betala. Min lägenhet ligger på Glasberget straxt nedanför sunwing, </p><p>centralt o bra alltså. Fullt möblerad och som sagt, privat, min lilla </p><p>snowboardlya.</p><p></p><p>Skicka gärna ett mail så kan vi diskutera det hela mer.</p><p></p><p>kram Mia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mia_s, post: 26200, member: 30976"] Hej! Jag har en etta i Åre som för närvarande bebos av min kompis Henrik då jag befinner mig på en jordenruntresa. jag kommer dock hem i slutet av januari och kan tänka mig att hyra ut min lägenhet veckovis. Hur många är ni som behöver boende och vad kan Ni tänka Er att betala. Min lägenhet ligger på Glasberget straxt nedanför sunwing, centralt o bra alltså. Fullt möblerad och som sagt, privat, min lilla snowboardlya. Skicka gärna ett mail så kan vi diskutera det hela mer. kram Mia [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre v7
Tillbaka
Topp