Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre vs. Gränsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 16324" data-attributes="member: 13863"><p>Eftersom jag bummade i Gränsen en hel dag förra säsongen har jag bra koll på läget. </p><p></p><p>Sällan har jag varit med om så genompissig skidåkning. Med snålblåst och en sikt på närmare 2 meter var det mer frågan om blindbock än om skidåkning. - Oopps, vart tog marken vägen! eller - Oj, vad var det jag körde in i! Efter två åk där det mest var fråga om att försöka hitta riktningen utför fjället gav jag upp. </p><p></p><p>När jag sedan träder in på hotellet och upptäcker att sikten är lika dålig där som på fjället på grund av tvåhundra brädåkare på längden och tvären är det total ridå!</p><p></p><p>Nej, Gränsen är ett skitställe väl i klass med Shampo-X och Blindvallen. </p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 16324, member: 13863"] Eftersom jag bummade i Gränsen en hel dag förra säsongen har jag bra koll på läget. Sällan har jag varit med om så genompissig skidåkning. Med snålblåst och en sikt på närmare 2 meter var det mer frågan om blindbock än om skidåkning. - Oopps, vart tog marken vägen! eller - Oj, vad var det jag körde in i! Efter två åk där det mest var fråga om att försöka hitta riktningen utför fjället gav jag upp. När jag sedan träder in på hotellet och upptäcker att sikten är lika dålig där som på fjället på grund av tvåhundra brädåkare på längden och tvären är det total ridå! Nej, Gränsen är ett skitställe väl i klass med Shampo-X och Blindvallen. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre vs. Gränsen
Tillbaka
Topp