Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Åre vs. Gränsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngaMartaNilssonFrideborg" data-source="post: 16330" data-attributes="member: 14587"><p>Det är ju supernajs att det bara är "riktiga" skidåkare i Gränsen, speciellt som skidåkningen suger. </p><p>Narvik, däremot glider in på en räkmacka som glesbygds/2-lifts ort med fint väder och 110kronors pizzor. </p><p>Och så är det en bonus att man inte fattar ett skit av vad dom säger så att man verkligen kan koppla av när man blir arresterad.</p><p></p><p>Åre måste jag säga hänger och faller på Dippan-kortet, vara eller inte vara, utan Säsongskort på Dippan.. Utan kan man lika gärna bo i Björnen. Helt seriöst. Verkligen. Lovar. Definivt tveklöst.</p><p></p><p>Näe det bästa med Sur-åre måste ändå vara Rickard Westling och Kloss-Nicke vilket iofs inte säger så lite det!</p><p></p><p>Nu ska jag gå och lura på nån kunddjävel ett par raka skidor!</p><p></p><p>//stek en ål i bajs</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngaMartaNilssonFrideborg, post: 16330, member: 14587"] Det är ju supernajs att det bara är "riktiga" skidåkare i Gränsen, speciellt som skidåkningen suger. Narvik, däremot glider in på en räkmacka som glesbygds/2-lifts ort med fint väder och 110kronors pizzor. Och så är det en bonus att man inte fattar ett skit av vad dom säger så att man verkligen kan koppla av när man blir arresterad. Åre måste jag säga hänger och faller på Dippan-kortet, vara eller inte vara, utan Säsongskort på Dippan.. Utan kan man lika gärna bo i Björnen. Helt seriöst. Verkligen. Lovar. Definivt tveklöst. Näe det bästa med Sur-åre måste ändå vara Rickard Westling och Kloss-Nicke vilket iofs inte säger så lite det! Nu ska jag gå och lura på nån kunddjävel ett par raka skidor! //stek en ål i bajs [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Åre vs. Gränsen
Tillbaka
Topp