LinusOnTheLine
Medlem
Åre vs Kläppen?
tjaa!
vilket berg är bäst om man bara ska hänga i parken?
vilket berg är bäst om man bara ska hänga i parken?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
beror helt på vad man tycker för hopp är sköna! jag tycker definitivt att åres hopp är skönare, fast kläppens hopp tar väl ett tag och vänja sig vid!Jekub sa:kläppen, mkt skönare hopp och alltid bra pistat
Jag föredrar faktiskt kungsbergets hopp fast Kläppens pipe är ju ingen svensk anläggning som slår. Kläppens superpipe... *dräggel*midgetboi sa:beror helt på vad man tycker för hopp är sköna! jag tycker definitivt att åres hopp är skönare, fast kläppens hopp tar väl ett tag och vänja sig vid!Jekub sa:kläppen, mkt skönare hopp och alltid bra pistat
Haha it sure does..midgetboi sa:beror helt på vad man tycker för hopp är sköna! jag tycker definitivt att åres hopp är skönare, fast kläppens hopp tar väl ett tag och vänja sig vid!Jekub sa:kläppen, mkt skönare hopp och alltid bra pistat
Men lillebror, du har inte ens varit i Kläppen! :ODMyyyhr sa:de beror helt på kläppens hopp e ganska stora om du vill ha mindre hopp välj åre:D själv säger jag kläppen![]()