Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Året´s sneköp! Svinbra skida - kass skidåkare!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 1053530" data-attributes="member: 97821"><p>Jag tror att Pillard satte huvudet på spiken och det är nog det mest korrekta svaret du fått i denna tråd. Utöver det så är årets Bent Chettler ganska tunga skidor som dessutom kräver lite mer teknik än sina föregångare. Skulle nog vilja påstå att dina polare gav dig ett dåligt råd med denna skida som första skida för att lära sig åka puder. Det finns andra avsevärt mycket mer lättåkta och förlåtande skidor. Med det sagt så vill jag inte påstå att det är omöjligt men dessa skidor kommer knappast ge dig en massa självförtroende för att du ska våga mer. Ska du ändå prova vidare med dessa så måste du komma ut ur baksätet annars så kommer de att straffa dig varje gång du hamnar där. Det kommer tyvärr resultera i sämre självförtroende och långsammar utveckling.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 1053530, member: 97821"] Jag tror att Pillard satte huvudet på spiken och det är nog det mest korrekta svaret du fått i denna tråd. Utöver det så är årets Bent Chettler ganska tunga skidor som dessutom kräver lite mer teknik än sina föregångare. Skulle nog vilja påstå att dina polare gav dig ett dåligt råd med denna skida som första skida för att lära sig åka puder. Det finns andra avsevärt mycket mer lättåkta och förlåtande skidor. Med det sagt så vill jag inte påstå att det är omöjligt men dessa skidor kommer knappast ge dig en massa självförtroende för att du ska våga mer. Ska du ändå prova vidare med dessa så måste du komma ut ur baksätet annars så kommer de att straffa dig varje gång du hamnar där. Det kommer tyvärr resultera i sämre självförtroende och långsammar utveckling. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Året´s sneköp! Svinbra skida - kass skidåkare!
Tillbaka
Topp