Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Årets After-ski låt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="brandt" data-source="post: 27051" data-attributes="member: 24569"><p>Men snälla någon. Det finns inte någon ultimat after-ski sång. (Nu sitter all aoch säger; Visst fan gör det det!) Så här ligger det till. (Det har nästan stått i Illustrerad Vetenskap! Bara nästan) Det finns en ultimat after-ski sångkategori. Jag tror, hoppas iaf, att alla håller med mig när jag säger att den ultimata after-ski sång kategorin är Schalgersånger. Skisamma om det är tyska, österrikiska, norksa franska eller svenska. Nog fan står alla och sjunger med, oavsätt om man kan texten eller inte. (Är iof inte säker på alkoholen inverkan på det sisstanämda). Men när ett bra afterskiband river loss en gammal schalgerdängga, då är det inge många ögon som är torra. Det är Nirvana för en after-ski älskare! </p><p></p><p> Länge leve Roger Pundare och han röda tuppkamm! / brandt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="brandt, post: 27051, member: 24569"] Men snälla någon. Det finns inte någon ultimat after-ski sång. (Nu sitter all aoch säger; Visst fan gör det det!) Så här ligger det till. (Det har nästan stått i Illustrerad Vetenskap! Bara nästan) Det finns en ultimat after-ski sångkategori. Jag tror, hoppas iaf, att alla håller med mig när jag säger att den ultimata after-ski sång kategorin är Schalgersånger. Skisamma om det är tyska, österrikiska, norksa franska eller svenska. Nog fan står alla och sjunger med, oavsätt om man kan texten eller inte. (Är iof inte säker på alkoholen inverkan på det sisstanämda). Men när ett bra afterskiband river loss en gammal schalgerdängga, då är det inge många ögon som är torra. Det är Nirvana för en after-ski älskare! Länge leve Roger Pundare och han röda tuppkamm! / brandt [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Årets After-ski låt?
Tillbaka
Topp