Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Årets Citat! - fyll på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="helenawerner" data-source="post: 298645" data-attributes="member: 45532"><p>"tänk om min skida får utlösning nu"</p><p></p><p>"har jag gjort en polsk knut nu lr?"</p><p>- syrran har gjort en pålstek</p><p></p><p>"so you're cock-johan?"</p><p>- min engelska vän emma hade missuppfattat kock-johans smeknamn</p><p></p><p>jag: "vem är d som sjunger?"</p><p>max: "ja vet inte, men d här är Shakira"</p><p></p><p>"vart är spanjoren ifrån då?"</p><p>- max e så smart</p><p></p><p>"när ska vi gå och köpa mer öl? före eller innan?"</p><p>- jag ska nog inte ha mer öl..</p><p></p><p>"jag gillar lillbrorsan, han e så himla lik mig!"</p><p>- rustan är självgod</p><p></p><p>"hon var sådär blond och svensk som tjejerna som sjunger med e-type"</p><p>- är inte dem utländska och mörka, henrik?</p><p></p><p>"jag spydde upp hela tvättpåsen!"</p><p>- oj jävlar!</p><p></p><p>"den här euron är från 1985! samma år som du och christian är födda!"</p><p>- hur fan kan en euro va från 85??</p><p></p><p>"det är ju som att äta en hel limpa.,. bara det att man blir lite fullare"</p><p>- marcus om sin enorma öl</p><p></p><p>"shit pommes frites as we say in swedish, but in english!"</p><p>- karin i kabinliften</p><p></p><p>"you´re a cock-aholic!!"</p><p>- madde till mig i liften.. cola eller kuk-beroende.. samma sak</p><p></p><p>syrran till pappa när hon hade ont i käken </p><p>"pappa, jag har värkar"</p><p>"nej d hoppas jag verkligen inte att du har.. "</p><p></p><p>madde c: "jag tycker det är så svårt att backa.. ja menar, jag ser ju ingenting.."</p><p>anna-karin: "ja vet.. men jag har kommit på ett knep.. man kan titta i backspegeln.."</p><p>- d är inte lätt att ta körkort tjejer..</p><p></p><p>fia: "morsan, vad är d för ris?" </p><p>fias mamma: "klito-ris"</p><p></p><p></p><p></p><p>... and it just goes on, and on, and on</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="helenawerner, post: 298645, member: 45532"] "tänk om min skida får utlösning nu" "har jag gjort en polsk knut nu lr?" - syrran har gjort en pålstek "so you're cock-johan?" - min engelska vän emma hade missuppfattat kock-johans smeknamn jag: "vem är d som sjunger?" max: "ja vet inte, men d här är Shakira" "vart är spanjoren ifrån då?" - max e så smart "när ska vi gå och köpa mer öl? före eller innan?" - jag ska nog inte ha mer öl.. "jag gillar lillbrorsan, han e så himla lik mig!" - rustan är självgod "hon var sådär blond och svensk som tjejerna som sjunger med e-type" - är inte dem utländska och mörka, henrik? "jag spydde upp hela tvättpåsen!" - oj jävlar! "den här euron är från 1985! samma år som du och christian är födda!" - hur fan kan en euro va från 85?? "det är ju som att äta en hel limpa.,. bara det att man blir lite fullare" - marcus om sin enorma öl "shit pommes frites as we say in swedish, but in english!" - karin i kabinliften "you´re a cock-aholic!!" - madde till mig i liften.. cola eller kuk-beroende.. samma sak syrran till pappa när hon hade ont i käken "pappa, jag har värkar" "nej d hoppas jag verkligen inte att du har.. " madde c: "jag tycker det är så svårt att backa.. ja menar, jag ser ju ingenting.." anna-karin: "ja vet.. men jag har kommit på ett knep.. man kan titta i backspegeln.." - d är inte lätt att ta körkort tjejer.. fia: "morsan, vad är d för ris?" fias mamma: "klito-ris" ... and it just goes on, and on, and on [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Årets Citat! - fyll på!
Tillbaka
Topp