Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Årets Citat! - fyll på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koitrand" data-source="post: 394999" data-attributes="member: 49163"><p>Har några balla, dock inte från i år</p><p></p><p>Vi var 14 killar 1 tjej som åkte på en skid semester till sälen, en del var helt gröna en del hade åkte en del i sina dagar.</p><p></p><p>"Det är juh fan snö här!" - Billy </p><p></p><p>Koitrand ringer Billy och frågar vart han är. Bille svarar "Sälen" - Billy </p><p></p><p>"Jo, det är jobbigt när det är så myket dimma här uppe, man kan juh fan åka fel och komma till utlandet - Salo </p><p></p><p>Vad fan är dushhandtaget? Ops, den ligger här under min säng.- Caroline </p><p></p><p>"Tequila race fast utan Tequila, HB Race" - Salo </p><p></p><p>"Jag hoppas att sommaren kommer till Partille också" - Salo </p><p></p><p>- Var det långt till HC's bar? </p><p>- Jo, det var rätt långt! </p><p>- Hur långt? </p><p>- Nja, det var väl en ca 2 och en halv meter - Basta </p><p></p><p>Expiditen till Tommy: </p><p>- Har du legg? </p><p>- Nä! </p><p>- Men du har juh ditt körkort där! </p><p>- Nej, det är inte mitt. - Tommy </p><p></p><p>"Ok, ni kanske inte tycker att jag e så snygg, men det finns många tjejer som säger att jag e sexig" - Salo </p><p></p><p>"Om Salo är jobbig så är det bara att gnugga han i huvudet och sätta upp han i taket" - Eddy </p><p></p><p>"Vi gick upp tidigt för att vakna" - Persson </p><p></p><p>"Du får göra nåt år ditt hår" - Tjej på baren till Salo </p><p></p><p>Ha de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koitrand, post: 394999, member: 49163"] Har några balla, dock inte från i år Vi var 14 killar 1 tjej som åkte på en skid semester till sälen, en del var helt gröna en del hade åkte en del i sina dagar. "Det är juh fan snö här!" - Billy Koitrand ringer Billy och frågar vart han är. Bille svarar "Sälen" - Billy "Jo, det är jobbigt när det är så myket dimma här uppe, man kan juh fan åka fel och komma till utlandet - Salo Vad fan är dushhandtaget? Ops, den ligger här under min säng.- Caroline "Tequila race fast utan Tequila, HB Race" - Salo "Jag hoppas att sommaren kommer till Partille också" - Salo - Var det långt till HC's bar? - Jo, det var rätt långt! - Hur långt? - Nja, det var väl en ca 2 och en halv meter - Basta Expiditen till Tommy: - Har du legg? - Nä! - Men du har juh ditt körkort där! - Nej, det är inte mitt. - Tommy "Ok, ni kanske inte tycker att jag e så snygg, men det finns många tjejer som säger att jag e sexig" - Salo "Om Salo är jobbig så är det bara att gnugga han i huvudet och sätta upp han i taket" - Eddy "Vi gick upp tidigt för att vakna" - Persson "Du får göra nåt år ditt hår" - Tjej på baren till Salo Ha de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Årets Citat! - fyll på!
Tillbaka
Topp