Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Årets julklapp för oss i backen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="allan_stenblom" data-source="post: 1023893" data-attributes="member: 144820"><p>Kära medlemmar!</p><p></p><p>Kan förstå att ni ser det som marknadsföring men jag trodde detta var ett forum, en tråd man skulle dela med sig av saker man mött på i livet som man delar med andra. Tydligen hade jag helt fel...</p><p></p><p>Jag vet bara att jag älskade Isaw:n och framförallt dess Extreme. </p><p></p><p>Vattendroppe: Jag kan inte förneka att priset på xxl är strålande för en sådan actionkamera. Men bara för en "sådan" kamera. Om man vill ha sämre bild och framför allt en sämre kamera, kan jag förstå att erbjudandet lockar. Om du youtube:ar gopro vs isaw så tror jag du kanske ändrar uppfattning om att isaw skulle vara en fake-gopro och möjligtvis ser du att dess prislapp inte är så farlig om man ser på den kvalitet man får...</p><p></p><p>Jag säger bara - Go pro, go Isaw!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="allan_stenblom, post: 1023893, member: 144820"] Kära medlemmar! Kan förstå att ni ser det som marknadsföring men jag trodde detta var ett forum, en tråd man skulle dela med sig av saker man mött på i livet som man delar med andra. Tydligen hade jag helt fel... Jag vet bara att jag älskade Isaw:n och framförallt dess Extreme. Vattendroppe: Jag kan inte förneka att priset på xxl är strålande för en sådan actionkamera. Men bara för en "sådan" kamera. Om man vill ha sämre bild och framför allt en sämre kamera, kan jag förstå att erbjudandet lockar. Om du youtube:ar gopro vs isaw så tror jag du kanske ändrar uppfattning om att isaw skulle vara en fake-gopro och möjligtvis ser du att dess prislapp inte är så farlig om man ser på den kvalitet man får... Jag säger bara - Go pro, go Isaw! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Årets julklapp för oss i backen!
Tillbaka
Topp