Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Årets julklapp för oss i backen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1023897" data-attributes="member: 80520"><p>Detta är ett forum, men den sidan du vill åt finns här:</p><p><a href="https://www.freeride.se/about/advertise.php" target="_blank">https://www.freeride.se/about/advertise.php</a></p><p></p><p>Jag tror Johan skulle uppskattat om du PMade honom uppgifter för fakturering.</p><p></p><p>Och som jag sa, gopron har <strong>betydligt</strong> bättre bild än den där copycat-mojängen. Jag har svårt att förså varför man skulle vilja betala mer pengar för en sämre och mindre etablerad produkt. För samma pris som fake-grejen får man ju dessutom både Contour 2+ och Sonys-vad-den-nu-heter, båda med betydligt bättre prestanda än wannabe-gopron du länkar till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1023897, member: 80520"] Detta är ett forum, men den sidan du vill åt finns här: [URL]https://www.freeride.se/about/advertise.php[/URL] Jag tror Johan skulle uppskattat om du PMade honom uppgifter för fakturering. Och som jag sa, gopron har [b]betydligt[/b] bättre bild än den där copycat-mojängen. Jag har svårt att förså varför man skulle vilja betala mer pengar för en sämre och mindre etablerad produkt. För samma pris som fake-grejen får man ju dessutom både Contour 2+ och Sonys-vad-den-nu-heter, båda med betydligt bättre prestanda än wannabe-gopron du länkar till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Årets julklapp för oss i backen!
Tillbaka
Topp