Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Årets julklapp för oss i backen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="allan_stenblom" data-source="post: 1023898" data-attributes="member: 144820"><p>Ledsen om jag har sårat dina känslor, herr Vattendroppe. Var inte meningen att stampa dig på några frusna tår. Det verkar vara ett känsligare ämne för dig än vad jag trodde. Jag ska lämna dig och din insydda bild av världen där tydligen allt handlar om pris och inte kvalitet - tråkigt men förståeligt.</p><p></p><p>Ha det bra med din Gopro, så kör jag vidare i backarna med min Isaw (AKA "fake-gopro", "Wannabe-gopro" - kärt barn har många namn som de brukar säga)!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="allan_stenblom, post: 1023898, member: 144820"] Ledsen om jag har sårat dina känslor, herr Vattendroppe. Var inte meningen att stampa dig på några frusna tår. Det verkar vara ett känsligare ämne för dig än vad jag trodde. Jag ska lämna dig och din insydda bild av världen där tydligen allt handlar om pris och inte kvalitet - tråkigt men förståeligt. Ha det bra med din Gopro, så kör jag vidare i backarna med min Isaw (AKA "fake-gopro", "Wannabe-gopro" - kärt barn har många namn som de brukar säga)! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Årets julklapp för oss i backen!
Tillbaka
Topp