Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Årets test av nästa års skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke54" data-source="post: 470245" data-attributes="member: 30457"><p>Spelar det nån roll om man har råd? Jag har råd att köpa all min mat på ICA/Statoil butikerna men inte gör jag det då den skulle bli dubbelt så dyr....</p><p></p><p>Jag tankar även på obemannade stationer fuck kanske ska sluta och åka bil eller? Det där känns som det faller på eget begrepp klarar man inte konkurensen kanske man ska byta bransch. </p><p>Förstår att du är partisk som jobbar i skidbutik men jag antar att även du tankat obemannat när du inte velat betala extra för servicen..?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke54, post: 470245, member: 30457"] Spelar det nån roll om man har råd? Jag har råd att köpa all min mat på ICA/Statoil butikerna men inte gör jag det då den skulle bli dubbelt så dyr.... Jag tankar även på obemannade stationer fuck kanske ska sluta och åka bil eller? Det där känns som det faller på eget begrepp klarar man inte konkurensen kanske man ska byta bransch. Förstår att du är partisk som jobbar i skidbutik men jag antar att även du tankat obemannat när du inte velat betala extra för servicen..? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Årets test av nästa års skidor.
Tillbaka
Topp