Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Årets test av nästa års skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasRoos" data-source="post: 545777" data-attributes="member: 94565"><p>Jo jag har ställt frågan i fler trådar å på andra ställen än FR å fick tipset att höra med hasse...självklart e provkörning bästa alternativet men fetlaggen kommer ju inte direkt i samma mängd som en populär generisk jibbskida, så ja tänkte att lite insight från nån som åkt skidorna kan ge mig en fingervisning innan ja hostar upp femsiffrigt...kanske t.o.m. sålla bort någon. Jag har på detta sätt sållat bort t ex K2s Pontoon och Hellbent.</p><p></p><p>Jag har läst varenda tråd om Kuron å den får lovord av så gott som alla men det är ont om recensioner på A-lottan så om ingen kommer med glädjesprudlande kritik om A-Lottan så blir det Kuro nästa år (och förhoppningsvis har de löst problemet med den så omtalade bristande kvaliteten på sina topsheets då)</p><p></p><p>Värt att tillägga är att jag inte håller på och åker switch å aldrig kör park å inte är intresserad av kortsväng.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasRoos, post: 545777, member: 94565"] Jo jag har ställt frågan i fler trådar å på andra ställen än FR å fick tipset att höra med hasse...självklart e provkörning bästa alternativet men fetlaggen kommer ju inte direkt i samma mängd som en populär generisk jibbskida, så ja tänkte att lite insight från nån som åkt skidorna kan ge mig en fingervisning innan ja hostar upp femsiffrigt...kanske t.o.m. sålla bort någon. Jag har på detta sätt sållat bort t ex K2s Pontoon och Hellbent. Jag har läst varenda tråd om Kuron å den får lovord av så gott som alla men det är ont om recensioner på A-lottan så om ingen kommer med glädjesprudlande kritik om A-Lottan så blir det Kuro nästa år (och förhoppningsvis har de löst problemet med den så omtalade bristande kvaliteten på sina topsheets då) Värt att tillägga är att jag inte håller på och åker switch å aldrig kör park å inte är intresserad av kortsväng. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Årets test av nästa års skidor.
Tillbaka
Topp