Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
årets tidigaste tråd om boende säsongen 2013/2014
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="davmyr" data-source="post: 993472" data-attributes="member: 135158"><p>tjenare!</p><p></p><p>Jag och en polare har tröttnat ordentligt på att plugga på universitet och tänkte ta ett års break från studierna nästa säsong. Så för att verkligen vara säkra på att vi kommer iväg dunkar jag upp den här tråden i sjukligt god tid!</p><p></p><p>lite info om vilka vi är:</p><p></p><p>Vi är båda 20 år och kommer från Göteborg och har känt varandra sedan 13 års ålder. Skidåkning har alltid varit vår passion även om fallhöjden och snömängden är minst sagt medioker i bohuslän/västra götaland. Båda två pluggar som sagt på universitet, en av oss på chalmers och den andre i Luleå(bara för närhet till gränsen!).</p><p></p><p>Våra hjärtan är vigda åt pudersnö, park och öl(hur kan man inte gilla offpist och öl!?). Om man litar på allt som sägs om göteborgare så är vi galet trevliga, lite självgoda men vi har alltid glimten i ögat!</p><p></p><p></p><p>Vi letar efter 2-4 sköna peepz för boende helst i Österrike men är öppna för förslag! </p><p></p><p>är medvetna om att vi antagligen inte kommer få många svar just nu när alla är mitt uppe i denna är säsong och att mycket vattten kommer rinna under bron innan nästa års säsong börjar. Men vi är verkligen sjukt pepp på att säsonga, komma bort från skolan och bara leva livet ett tag!</p><p></p><p>så om det är någon som inte kommer iväg i år så är hoppet inte ute! </p><p></p><p>lämna ett meddelande eller svara i tråden så börjar vi peppen för 2013/2014 REDAN NU!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="davmyr, post: 993472, member: 135158"] tjenare! Jag och en polare har tröttnat ordentligt på att plugga på universitet och tänkte ta ett års break från studierna nästa säsong. Så för att verkligen vara säkra på att vi kommer iväg dunkar jag upp den här tråden i sjukligt god tid! lite info om vilka vi är: Vi är båda 20 år och kommer från Göteborg och har känt varandra sedan 13 års ålder. Skidåkning har alltid varit vår passion även om fallhöjden och snömängden är minst sagt medioker i bohuslän/västra götaland. Båda två pluggar som sagt på universitet, en av oss på chalmers och den andre i Luleå(bara för närhet till gränsen!). Våra hjärtan är vigda åt pudersnö, park och öl(hur kan man inte gilla offpist och öl!?). Om man litar på allt som sägs om göteborgare så är vi galet trevliga, lite självgoda men vi har alltid glimten i ögat! Vi letar efter 2-4 sköna peepz för boende helst i Österrike men är öppna för förslag! är medvetna om att vi antagligen inte kommer få många svar just nu när alla är mitt uppe i denna är säsong och att mycket vattten kommer rinna under bron innan nästa års säsong börjar. Men vi är verkligen sjukt pepp på att säsonga, komma bort från skolan och bara leva livet ett tag! så om det är någon som inte kommer iväg i år så är hoppet inte ute! lämna ett meddelande eller svara i tråden så börjar vi peppen för 2013/2014 REDAN NU! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
årets tidigaste tråd om boende säsongen 2013/2014
Tillbaka
Topp