Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ARG, Lotus 138 eller Kuro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 562715" data-attributes="member: 46762"><p>Ja, det är skillnader, och jag tror def. att de skillnaderna kan vara värda att betala 2000:- för. Främst är det bättre kvalité. Om det inte står på hemsidan så finns infon på TGR, bara att leta... De har ju optimerat konstruktionen löpande så mina 06/07 Lotus 120 som exempel skiljer sig väldigt mycket mot 07/08 och de nyaste 09/10!</p><p></p><p>Det som rabbit säger håller jag med till 110%. Både om att det är bra skidor, men särskilt att skidornas utformning passar olika bra för olika åkare. Även köp-rådet är mkt bra!</p><p></p><p>Nu har inte jag ngn koppling till DPS, men det är å andra sidan det enda skidföretag som jag verkligen älskar! Så jag är väl inte lika objektiv som rabbit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 562715, member: 46762"] Ja, det är skillnader, och jag tror def. att de skillnaderna kan vara värda att betala 2000:- för. Främst är det bättre kvalité. Om det inte står på hemsidan så finns infon på TGR, bara att leta... De har ju optimerat konstruktionen löpande så mina 06/07 Lotus 120 som exempel skiljer sig väldigt mycket mot 07/08 och de nyaste 09/10! Det som rabbit säger håller jag med till 110%. Både om att det är bra skidor, men särskilt att skidornas utformning passar olika bra för olika åkare. Även köp-rådet är mkt bra! Nu har inte jag ngn koppling till DPS, men det är å andra sidan det enda skidföretag som jag verkligen älskar! Så jag är väl inte lika objektiv som rabbit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ARG, Lotus 138 eller Kuro?
Tillbaka
Topp