Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ARG, Lotus 138 eller Kuro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snortpowder" data-source="post: 564787" data-attributes="member: 65223"><p>Nu ser säsongen lite annorlunda ut, jag hade tänkt mig alperna. Men det ser ut att bli hemsedal, så jag kommer inte gå för en full rocker i år tror jag. </p><p></p><p>Om man ställer Dynastar Big dump och Lotus 120 mot varandra vilken av dessa skidor är bäst för mig. Jag vill ha en skida som är ruggigt fartstabil och som man kan lita på när det går fort och är brant. En skida som slaktar öppna ytor. Samtidigt vill jag att den skall ha kvar lekfullheten och är smidig i skogen. Vilken längs och flex tror ni på i lotusen, jag funderar på antingen 190 cm flex 3 eller 200cm flex 2 eller 3.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snortpowder, post: 564787, member: 65223"] Nu ser säsongen lite annorlunda ut, jag hade tänkt mig alperna. Men det ser ut att bli hemsedal, så jag kommer inte gå för en full rocker i år tror jag. Om man ställer Dynastar Big dump och Lotus 120 mot varandra vilken av dessa skidor är bäst för mig. Jag vill ha en skida som är ruggigt fartstabil och som man kan lita på när det går fort och är brant. En skida som slaktar öppna ytor. Samtidigt vill jag att den skall ha kvar lekfullheten och är smidig i skogen. Vilken längs och flex tror ni på i lotusen, jag funderar på antingen 190 cm flex 3 eller 200cm flex 2 eller 3. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ARG, Lotus 138 eller Kuro?
Tillbaka
Topp