Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ARG, Lotus 138 eller Kuro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lee-nus" data-source="post: 564824" data-attributes="member: 58561"><p>ja, freeride har laggat hela kvällen i alla fall. :/</p><p>jag glömde visst bort lite vad det var du sökte, tänkte mig bara en bra allroundpuderskida för norden.</p><p></p><p>alltså, någonstans får man ju tumma på kvalitéer och en skida som både är "ruggigt fartstabil och slaktar öppna ytor" och samtidigt är lekfull och smidig i skogen" kan bli svårt att hitta. s7 i 195 är säkert både lekfull och stabil. att ehp är stabil kan jag gå i god för, men det finns roligare skidor i skogen. där tror jag att czar gör sig bättre, men den är å andra sidan kanske inte lika rolig på öppna ytor.</p><p></p><p>dps vet jag ingenting om, så där får du rådfråga nån annan.</p><p>jag kommer att tillbringa större delen av vintern i hemsedal, och jag skulle kunna tänka mig vilken som helst av de tre jag nämnde!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lee-nus, post: 564824, member: 58561"] ja, freeride har laggat hela kvällen i alla fall. :/ jag glömde visst bort lite vad det var du sökte, tänkte mig bara en bra allroundpuderskida för norden. alltså, någonstans får man ju tumma på kvalitéer och en skida som både är "ruggigt fartstabil och slaktar öppna ytor" och samtidigt är lekfull och smidig i skogen" kan bli svårt att hitta. s7 i 195 är säkert både lekfull och stabil. att ehp är stabil kan jag gå i god för, men det finns roligare skidor i skogen. där tror jag att czar gör sig bättre, men den är å andra sidan kanske inte lika rolig på öppna ytor. dps vet jag ingenting om, så där får du rådfråga nån annan. jag kommer att tillbringa större delen av vintern i hemsedal, och jag skulle kunna tänka mig vilken som helst av de tre jag nämnde! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
ARG, Lotus 138 eller Kuro?
Tillbaka
Topp